Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Być może zatrudniasz pracowników dzięki którym masz mniej obowiązków do wykonania. Wiele zatrudnianych osób na różnych stanowiskach ma wyznaczone im zlecenia oraz obowiązki. Duże i średnie firmy mają zazwyczaj podział na różne działy z prawidłowo wyszkolonym i wykwalifikowanymi ludźmi, profesjonalistami w swojej dziedzinie. Dzięki temu każdy otrzymuje pracę w zawodzie w którym jest przyuczony i posiada doświadczenie czy staż. W wielu przypadkach część pracowników zatrudniona na wyższym szczeblu w ramach swojej pracy ma wliczone różne wyjazdy, spotkania poza firmowe by dotrzeć jak najbardziej do klienta. Niekiedy pracownicy posyłani są w delegacje tak by usługi były eksportowane w dalsze rejony. Wiele wartościowych informacji na temat eksportu usług i delegowania pracowników można odnaleźć na naszej stronie dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE. Wiele przydatnych informacji także na temat pracy zagranicą, o zastępstwach za pracowników, wyjazdach i innych tematach często poruszanych w ciągu prowadzenia działalności lub też bycia pracownikiem.